Partiverksamhet

Årsmöte Vänsterpartiet Bollnäs

Hej och hoppas ni mår bra!

Vänsterpartiet i Bollnäs kallar till årsmöte. Det är ett möte som skulle hållits tidigare i våras, men som på grund av pandemin fick flyttas fram. Nu kan vi glädja oss åt att det se ut att gå åt rätt håll med färre smittade och allt fler som är vaccinerade. Vi har ändå att hålla oss till restriktioner och försiktighetsåtgärder. Därför har vi förlagt årsmötet till Kämpens hembygdsgård i Bollnäs för att få mera utrymme.

Årsmöte tisdag 22 juni kl 18.30 på Kämpens i Bollnäs (Åk mot Granberg och ta vänster mitt emot Willys). Vi vill också att du anmäler ditt deltagande genom att svara på detta mejl eller ring eller SMS-a till mig 070–3743984. Detta för att vi behöver veta antalet deltagande med tanke på att kunna möblera på ett säker sätt.

Vi har sedvanliga årsmötesförhandlingar med val av styrelse mm. Har du förslag på medlem du vill välja in i styrelsen (kanske du själv) kan du nominera i förväg eller direkt på årsmötet.

Verksamhetsberättelse, verksamhetsplan och ekonomisk rapport får du på mötet.

Som vanligt bjuder vi på smörgåstårta. Hoppas på bra uppslutning trots den ovanliga tiden!

Göran Jansson ordförande